Rozwijaj się w swojej roli – z myślą o codziennej pracy i przyszłości Uczelni
Ścieżka rozwoju organizacyjnego została stworzona dla pracowników administracyjnych, inżynieryjno-technicznych, bibliotecznych oraz obsługi, zaangażowanych w sprawne funkcjonowanie Uczelni. Jej celem jest systemowe wsparcie rozwoju kompetencji, które ułatwiają codzienną pracę, usprawniają procesy, a także wzmacniają relacje i kulturę organizacyjną Politechniki Gdańskiej.
Zostanie uruchomiona w 2026 r.
Obejrzyj film
Dla kogo?
- Dla pracowników administracyjnych
- Dla pracowników inżynieryjno-technicznych
- Dla pracowników bibliotek
- Dla pracowników obsługi
Dlaczego warto?
- Rozwój na czterech poziomach, zgodnie z Twoimi potrzebami i doświadczeniem
- Indywidualna ścieżka rozwoju, ustalana z przełożonym
- Udział w bezpłatnych szkoleniach w godzinach pracy
- Docenienie i widoczność osiągnięć – wyniki trafiają do akt osobowych i są uwzględniane w okresowej ocenie pracownika
- Certyfikaty potwierdzające Twoje zdobyte kompetencje
Jak działa ścieżka rozwoju organizacyjnego?
- Pracownik planuje rozwój swoich kompetencji z przełożonym podczas cyklicznej rozmowy.
- Pracownik doskonali swoje kompetencje i gromadzi potwierdzenia ukończonych aktywności.
- Po ukończeniu wymaganych aktywności składa wniosek do Zespołu Eksperckiego o potwierdzenie danego poziomu.
- Zespół Ekspercki dokonuje oceny i przekazuje decyzję do Centrum HR.
- Centrum HR przechowuje decyzję w aktach osobowych i przekazuje informację przełożonemu.
- Twoje osiągnięcia mają realny wpływ – są uwzględniane przy ocenie okresowej.
Uwaga: Potwierdzanie kompetencji na poziomie A1 jest obowiązkowe dla wszystkich pracowników administracyjnych, bibliotecznych i obsługi, zaś na poziomie B1 dla pracowników administracyjnych i bibliotecznych.