• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do treści

Ścieżka organizacyjna | Politechnika Gdańska

 Strona główna - Politechnika Gdańska
Szukaj
  • Studenci
  • Rekrutacja
  • Nauka
  • Uczelnia
  • Strefa pracownika
  • Biznes
  • Absolwenci
  • Społeczność lokalna
  • PL
  • EN
 Strona główna - Politechnika Gdańska
  • Strefa pracownika
  • Biznes
  • Absolwenci
  • Społeczność lokalna
  • PL
  • EN
  • A Rozmiar czcionki normalny
  • A+ Czcionka większa
  • A++ Czcionka największa
zmień kontrast
  • Studenci
  • Rekrutacja
  • Nauka
  • Uczelnia
Szukaj
  • Dołącz do nas
  • Organizacja pracy
  • Rozwój zawodowy
  • Politechnika po godzinach
  • Politechnika równych szans

Ścieżka nawigacyjna

  1. Centrum HR
  2. Strefa Pracownika
  3. Rozwój zawodowy
  4. Akademia Rozwoju
  5. Ścieżka organizacyjna

Treść strony

Ścieżka organizacyjna

Rozwijaj się w swojej roli – z myślą o codziennej pracy i przyszłości Uczelni

Ścieżka rozwoju organizacyjnego została stworzona dla pracowników administracyjnych, inżynieryjno-technicznych, bibliotecznych oraz obsługi, zaangażowanych w sprawne funkcjonowanie Uczelni. Jej celem jest systemowe wsparcie rozwoju kompetencji, które ułatwiają codzienną pracę, usprawniają procesy, a także wzmacniają relacje i kulturę organizacyjną Politechniki Gdańskiej.
Zostanie uruchomiona w 2026 r.

Obejrzyj film
Dla kogo?
  • Dla pracowników administracyjnych
  • Dla pracowników inżynieryjno-technicznych
  • Dla pracowników bibliotek
  • Dla pracowników obsługi
Dlaczego warto?
  • Rozwój na czterech poziomach, zgodnie z Twoimi potrzebami i doświadczeniem
  • Indywidualna ścieżka rozwoju, ustalana z przełożonym
  • Udział w bezpłatnych szkoleniach w godzinach pracy
  • Docenienie i widoczność osiągnięć – wyniki trafiają do akt osobowych i są uwzględniane w okresowej ocenie pracownika
  • Certyfikaty potwierdzające Twoje zdobyte kompetencje
Jak działa ścieżka rozwoju organizacyjnego?
  1. Pracownik planuje rozwój swoich kompetencji z przełożonym podczas cyklicznej rozmowy.
  2. Pracownik doskonali swoje kompetencje i gromadzi potwierdzenia ukończonych aktywności.
  3. Po ukończeniu wymaganych aktywności składa wniosek do Zespołu Eksperckiego o potwierdzenie danego poziomu.
  4. Zespół Ekspercki dokonuje oceny i przekazuje decyzję do Centrum HR.
  5. Centrum HR przechowuje decyzję w aktach osobowych i przekazuje informację przełożonemu.
  6. Twoje osiągnięcia mają realny wpływ – są uwzględniane przy ocenie okresowej.

Uwaga: Potwierdzanie kompetencji na poziomie A1 jest obowiązkowe dla wszystkich pracowników administracyjnych, bibliotecznych i obsługi, zaś na poziomie B1 dla pracowników administracyjnych i bibliotecznych.

Podaruj PG
Partnerstwa Partnerstwa
Strona główna - Sojusz ENHANCE Strona główna - Związek Uczelni Fahrenheita
Informacje o Informacje o
  • Uczelnia Badawcza
  • Zrównoważony rozwój
  • Wydziały
  • Znajdź pracownika
  • Biblioteka
  • Samorząd Studentów
  • Samorząd Doktorantów
  • Realizowane projekty
  • Rada Rektorów Woj. Pomorskiego
  • Patronat Rektora
Informacje dla Informacje dla
  • Kandydaci
  • Studenci
  • Doktoranci
  • Absolwenci
  • Biznes
  • Pracownicy
  • Społeczność lokalna
  • Media
Linki Linki
  • Poczta
  • Moja PG - portal uczelniany
  • Kalendarz roku akademickiego
  • eNauczanie
  • Przetargi
  • Help desk
  • Pismo PG
  • BIP
  • Mapa kampusu
  • Oferty pracy
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
Biuletyn Informacji Publicznej Politechniki Gdańskiej
HR Excellence in Research European University Association
Kontakt Zaloguj