Dyrektor

mgr Grażyna Knitter

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej - Studium Treningu Kadry Kierowniczo-Menedżerskiej - Wydział Zarządzania i Ekonomii, Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku - Akademia Trenera, Akademia Coachingu, Public Relations i Marketing Partnerski, Agencji Rozwoju Gospodarczego - Marketingowe Zarządzanie Przedsiębiorstwem. 
Trener z wieloletnim doświadczeniem w zakresie szkoleń dedykowanych biznesowi, edukacji, administracji publicznej i organizacjom pozarządowym.
Coach z akredytacją Vocational Competence Certificate (VCC), absolwentka studiów podyplomowych Akademia Coachingu WSB oraz Coachingu grupowego Grupy TROP.
Od 10 lat prowadzi coaching zawodowy i osobisty. Specjalizuje się w coachingu menedzerskim oraz w coachingu w sytuacji kryzysu. Obecnie prowadzi spotkania coachingowe oraz szkolenia dla nauczycieli akademickich Politechniki Gdańskiej w Centrum Nowoczesnej Edukacji.


prof. dr hab. Joanna Moczydłowska

Profesor nauk społecznych, doktor habilitowana w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie psychologia. Absolwentka KUL i SGH. Konsultantka w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach. Jako nauczycielka akademicka współpracuje z Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN, Politechniką Białostocką, Uczelnią Łazarskiego w Warszawie, Gdańskim Uniwersytetem Medycznym, Uniwersytetem Medycznym w Lublinie. Autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych takich jak: Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie, Patologie i dysfunkcje w organizacji, Organizacja inteligentna generacyjnie, Zarządzanie kompetencjami zawodowymi a motywowanie pracownikówZachowania organizacyjneZarządzanie zasobami ludźmiNowe koncepcje zarządzania ludźmi i wielu innych prac naukowych oraz popularnonaukowych dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim i psychologicznych aspektów zarządzania. Redaktor naczelna kwartalnika Akademia Zarządzania.


dr Agata Rudnik

Doktor nauk społecznych, absolwentka psychologii i dziennikarstwa na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła też liczne kursy, szkolenia i studia podyplomowe, w tym m.in. z psychologii transportu i skandynawistyki. Obecnie w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej (dzieci i młodzieży). Realizowała staże i stypendia m.in. w Karolinska Institutet, Uniwersytecie Sztokholmskim, University College London, Birkbeck, University of London oraz na Uniwersytecie Edynburskim. Inicjatorka i dyrektorka Akademickiego Centrum Wsparcia Psychologicznego Uniwersytetu Gdańskiego, adiunkt w Zakładzie Psychologii Klinicznej i Zdrowia w Instytucie Psychologii UG, psycholożka m.in. w Szpitalu MSWiA w Gdańsku. Przygląda się i bada przede wszystkim jakość życia uwarunkowaną stanem zdrowia oraz to jak możemy zadbać o nasz dobrostan.


dr Marcin Szulc, prof. UG

Profesor Uniwersytetu Gdańskiego, nauczyciel akademicki i psycholog w Zakładzie Psychologii Osobowości i Psychologii Sądowej. Pełni funkcję psychologa - doradcy w Biurze Rzecznika praw i wartości akademickich Politechniki Gdańskiej. Redaktor w czasopismach naukowych. Zainteresowania naukowe koncentruje wokół problematyki zagrożeń społecznych ze szczególnym wskazaniem na mechanizmy powstawania uzależnień, leczenie nałogów, przemoc i mobbing, resocjalizację nieletnich sprawców przestępstw oraz problemy okresu dorastania. Prowadzi spotkania edukacyjne dla rad pedagogicznych, rodziców oraz młodzieży. Autor publikacji z zakresu psychologii zagrożeń społecznych.


dr Dorota Godlewska - Werner

Pracownik Instytutu Psychologii, adiunkt w Zakładzie Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Kierownik Studiów Podyplomowych z Psychologii Przywództwa w Organizacjach realizowanych na Wydziale Nauk Społecznych. Członkini European Association of Work and Organizational Psychology. Vice-prezeska Stowarzyszenia Coachingu Biznesowego. Posiada bogate doświadczenie zawodowe zdobyte w trakcie realizacji projektów szkoleniowo-doradczych dla różnych organizacji oraz badawczych w różnych obszarach związanych z pracą. Zawodowo zainteresowana rozwojem pracowników, relacjami w zespole pracowniczym, zachowaniami efektywnymi i kontrproduktywnymi w organizacjach oraz szeroko rozumianym przywództwem. Realizuje projekty badawcze dotyczące predyspozycji i kompetencji zawodowych.